Vertrek

14 januari 2014 - Den Haag, Thuis, Nederland

Hallo Allemaal,

Wij zijn inmiddels bepakt en bezakt en dus helemaal klaar voor onze reis. We vliegen vanavond om 22:00 uur en zullen dan morgenavond in Bangkok aankomen. Inmiddels schijnen ze ook in Bangkok naar ons bezoek uit te kijken, duizenden mensen staan ons daar op straat al op te wachten. Gelukkig zijn er ook 15.000 militairen en politieagenten op de been om dat allemaal in goede banen te leiden.

De eerste 2,5 week zullen we in Thailand verblijven om vervolgens via 3 weken Laos, 3 weken Cambodja, 1 maand Vietnam en 1 maand Indonesië ook de laatste 2,5 week in Thailand onze reis af te ronden

Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes en kaarten en de cadeaus en we gaan jullie op de hoogte houden van onze belevenissen in Zuid-Oost Azië!

Liefs Lou & Jas

1. René van den Burg:
    14 januari 2014
    Ik mag jullie wegbrengen. Dat doe ik graag. Maar ook met een beetje pijn. In Thailand wachten ze jullie weliswaar met tienduizenden op, maar hier moeten we het met slechts enkele achterblijvers doen. Wij slepen ons er doorheen.
    Maar iedereen wenst jullie een prachtig reis met veel ervaringen. We lezen ze graag. Wij reageren natuurlijk hier op jullie berichten. Met een wereldbol en een notitieblok op tafel leven we vanuit huis mee!
  2. Mady:
    14 januari 2014
    Leuk om jullie te volgen. Goede reis en take care!! X
  3. Ben & Monique:
    14 januari 2014
    Prachtige reisschema! Zo'n warm welkom bij aankomst is wel heel bijzonder en kleurrijk. De sfeer is er volgens diverse geïnterviewden erg goed! We prijzen ons gelukkig dat we zonder enige inspanning mogen meegenieten van jullie reisavonturen. Goede vlucht en geniet! Lieve groetjes uit het frisse Zoetermeer ;-)
  4. Snowpuppe:
    15 januari 2014
    Heel veel plezier!
    Wij kijken graag mee over jullie schouders :)